vrijdag 1 juli 2011

Brilletjes passen

We hebben heerlijk geslapen. Om 9.00 uur maakte Jeroen mij wakker, want Timo had z'n sonde eruit gespuugd. We konden om 10.30 uur terecht op de afdeling Kind en Jeugd in het Gelre. Eerst moest er bloed geprikt worden, want als z'n waardes te laag zouden zijn, kon de sonde niet ingebracht worden.

Stel dat z'n bloedplaatjes (trombo's/trombocyten) te laag zouden zijn, zou er bij het inbrengen een inwendige bloeding kunnen ontstaan, die niet te stelpen is. Levensgevaarlijk dus. Gelukkig waren z'n plaatjes goed, dus na een uur kon de sonde er weer in. Dit vond Timo niet grappig en was behoorlijk overstuur. Maar goed, het was wel gelukt. Ik kwam op de gang toevallig onze huisarts tegen en hij liep met me mee naar Timo. Het was echt heel fijn om hem even te spreken en zijn betrokkenheid te voelen.

Omdat Timo in aplasie zit (lage weerstand) mag hij niet naar de winkels. Omdat de Pearle wel met ons mee wilde denken, hebben we een tas vol brilletjes meegekregen om uit te kiezen. Van het uiteindelijk gekozen brilletje had ik helaas geen foto gemaakt.


's Middags heb ik Daphne opgehaald bij mijn zusje. Wat was ze blij me te zien en ik vond het heerlijk om mijn meisje weer te kunnen knuffelen. Ze praat nu al veel beter en heeft in haar eigen taal hele verhalen te vertellen. 's Avonds kwamen mijn ouders Délano weer brengen en was ons gezin weer compleet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten