donderdag 14 juli 2011

Lekker dagje

Vandaag is het precies een maand geleden dat de trein ging rijden en sindsdien dendert deze maar door. Af en toe neemt de trein wat gas terug, maar eraf springen lukt niet. Helaas. Maar goed, we hebben ons erin berust en gaan voor het beste resultaat.

Het was een relaxte dag. Timo werd om te beginnen pas rond 6.45 uur wakker. Hij is bezig om 's nachts zindelijk te worden. Wij hebben gezegd dat hij 's nachts geen luier meer om hoeft, als hij 5x achter elkaar een droge luier heeft. Vannacht heeft hij om 4.00 uur een plasje gedaan op de wc en is daarna, zonder luier, weer in slaap gevallen. En dat ging goed; go Timo!

Ik heb Daphne naar Ukkie gebracht en ben daarna naar Karen gereden om Superdierenkaartjes te brengen. Twee kopjes koffie later ben ik weer gegaan. Was fijn en gezellig. Toen ben ik naar de Action gegaan en heb er lekker uitgebreid gesnuffeld; niks lekkerder dan dat. Een volle kar later ben ik naar de Lidl gegaan. Had inmiddels honger, dus ben met veeels te veel vreterijen weer thuis gekomen. Ben helemaal geen bekenden tegen gekomen, dus kon lekker ongestoord even gewoon Louise zijn en was ik even net als iedereen. Intussen heeft Jeroen (zwagert) Thijs naar Timo gebracht. De jongens zijn lekker gaan Wii-en, Cars kijken, met de duplo bouwen en ook wel lekker bekvechten. Echt als vanouds.



's Avonds kwamen Monique, Willeke en Chandrike op de koffie. Ik vond het fijn om hen weer te zien, te knuffelen en bij te praten.
Morgen weer naar het WKZ, afd. Pauw, voor de Vincristine, de Aspa en de Daunorubicine. Een lange dag voor de boeg, dus nu lekker naar bed.

2 opmerkingen:

  1. Dat had je ook nooit kunnen denken dat boodschappen doen eigenlijk zo lekker ontspannend kan zijn hahaha, succes vandaag!

    X Nathan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Loes, vond het ook fijn om jullie te zien en te knuffelen!!! En heb zooooveeel respect voor je!! Je maakt het inderdaad niet mooier of lelijker dan het is, je schrijft je blog zoals je praat; open en eerlijk, met alle emoties die je daarbij voelt, dat vind ik prachtig aan je!! En je zit er bovenop als het om de info, de behandeling en de medische zorg voor jullie Timo gaat, dat is heel bijzonder weet je dat wel??!! Kus en sterkte vandaag!
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen