zaterdag 31 maart 2012

Sponsorloop

De situatie van Timo is vandaag onveranderd. Na een slechte nacht vol diarree luiers, volgde een dag vol misselijkheid. Erg sneu, want al de hele week keek Timo uit naar de pannenkoeken van Oma Henny. Maar toen ze eenmaal voor hem stonden, kon hij er nauwelijks van eten.


Ondanks dat het vandaag geen goeie dag was voor Timo, was vandaag toch een hele mooie en bijzondere dag. Zonder dat ik het wist, had de FeestCommissie van mijn werk, en dus ook het KDV van mijn kids, vandaag een sponsorloop georganiseerd. Daphne en ik kwamen om 10.15 uur aan bij Ukkie, toen waren er ongeveer 40 kids hun rondjes aan het lopen. Wat een opkomst! Kinderen, tussen de 1 en de 8 jaar, liepen en renden, veelal samen met hun enthousiaste ouders. Er was koffie geregeld, de sfeer was goed. Het was heel fijn om een aantal betrokken ouders te spreken. Verdriet en angst delen, want als ouder ken je de angst. Het is van iedere ouder hun grootste nachtmerrie. Ik merkte ook dat er mensen waren, die het lastig vonden om me aan te spreken. Dat gebeurt wel vaker trouwens. Heel natuurlijk, heel begrijpelijk, maar echt niet nodig. Iedereen mag/kan mij aanspreken, ook over Timo, juist over Timo. Ik denk zelfs dat ik het fijner vind, dat je me aanspreekt en zegt geen woorden te hebben, dan dat je me laat staan en het onderwerp ontwijkt. En stel nou, dat ik er echt niet over wil praten, dan geef ik dat aan. Echt.
Ik kwam er ook achter, dat er rond Oud & Nieuw een oliebollenactie was gehouden. Ik had echt niks in de gaten. Tijdens het bedankwoordje werd bekend gemaakt, dat er al zeker € 1200 was opgehaald, maar dat was nog niet het definitieve bedrag. Van de opbrengst zal een verrassing voor Timo/ons georganiseerd worden. Het geld wat overblijft, mogen we doneren aan een, door ons bepaald, goed doel.
Wij voelen zo enorm veel dankbaarheid. En we zijn ontroerd door zo'n enorme blijk van medeleven. Het is bijna niet in woorden te omschrijven. Lieve feestcommissie, lieve collega's, lieve ouders, lieve kids, namens ons alle vijf; DANK JULLIE WEL!


Thijs en Finn geven alles voor hun vriendje!


3 opmerkingen:

  1. Lieve samen,

    Een blog om stil van te worden. Wat een mooi initiatief. Geniet van de warme gevoelens!

    Hou je haaks en een dikke knuffel voor Timo.

    X Diane (onze3ukkies)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai meid,

    met kippevel je blog gelezen.Wat een super lieve mensen.
    En die foto's van Thijs en Finn zijn erg mooi...ze geven alles voor hun vriendje.
    Geniet van zoveel liefde om jullie hen.

    liefs Inge,Mahinder,Orlando en Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om te lezen en te zien dat zoveel mensen met jullie meeleven! Hoop dat Timo zich snel weer beter voelt en weer van de pannenkoeken van oma kan genieten! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen