maandag 5 maart 2012

Poli afspraak

Rustig weekend achter de rug. Uitrusten voornamelijk. Vandaag gingen Timo en ik weer naar het WKZ. Aangezien ze de vorige keer bloed uit z'n arm haalden, maakte Timo zich daar een beetje druk om. Bij de bloedafname, gaf de mevrouw van het lab aan, dat er zoveel bloed nodig was, dat het weer uit z'n arm moest. Timo baalde natuurlijk stevig. Toen zei ze, tussen neus en lippen door, dat het ook met een vingerprik mocht, maar dat ze dan waarschijnlijk wel 2 of 3x moest prikken. Dit wilde hij heel graag. Als het maar niet uit z'n arm hoeft. Kanjer! Uiteindelijk bleek zijn vinger zo stevig te bloeden, dat ze voldoende bloed uit één vinger kon halen.
Na een uurtje wachten hadden we weer een gesprek met Dr. Bierings. Alle waardes waren gedaald, maar nog steeds prima. Trombo's 22, maar nog geen reden voor een transfusie. De verhouding donor-haplo-Timo was nauwelijks veranderd met de vorige meting. Kortom, door de keuring en weer tot donderdag.

3 opmerkingen:

  1. wat ben jij toch een geweldige moeder en vrouw.
    Top dat Timo weer door de keuring is gekomen.
    Wij hebben geen personeel nodig maar reclame maken voor Jeroen doe ik graag hoor.

    Ik hoop de vanavond te zien xx
    christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai meid,

    Jullie zijn echt super hoor!!
    Fijn dat het nog steeds goed gaat.
    helaas kan ik Jeroen denk ik niet helpen,maar mocht er hier in het noorden iets zijn dan laat ik het zeker weten,

    liefs Inge,Mahinder Orlando en Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie lekker een beetje hebben kunnen uitrusten en dat de waardes goed zijn! Hou mijn oren en ogen open voor Jeroen! Denken aan jullie! Xx

    BeantwoordenVerwijderen