donderdag 22 maart 2012

Piemeldokter

Eindelijk een beetje goeie nacht gehad. Paar keer de pomp gehoord, maar ik hoefde er niet uit. Voel me gelijk weer een stukje beter. Timo heeft ook goed geslapen, daar ben ik blij om.
De uroloog kwam vanmorgen om naar Timo z'n plasje te kijken. Vandaag blijft de pomp op 250cc/uur, morgen wordt het waarschijnlijk gehalveerd. De uroloog wilde ook naar de katheters kijken. Timo zei: "daar mag alleen een piemeldokter aan zitten". Toen zei de uroloog: "maar dat ben ik ook; een piemeldokter!" Rutger, de zaalarts, was erbij en die kwam niet meer bij van het lachen. Ook Timo moest enorm om zichzelf lachen. Grapjas!

De standaardgiften van Tramal (soort morfine) zijn gestopt. Rutger vind Timo veel te ontspannen voor een ventje van 4, die eigenlijk door de kamer hoort te stuiteren. Timo ligt inmiddels al een week in bed en doet niet meer dan tv-kijken, beetje gamen en z'n moeder rond dirigeren. Hopen dat hij zonder de Tramal kan en de pijn dan te dragen is.

De reacties, naar aanleiding van mijn blog gisteren, vind ik erg lief. Ergens voel ik me dan ook wel weer een zeur, want het gaat niet om mij. Vandaag gaat het trouwens wel weer met me, hoor, no worries. Zo meteen komt Jeroen voor een wissel. Dan kan ik thuis een beetje op adem komen. Ik kijk ernaar uit.

3 opmerkingen:

  1. Lieve louise, je bent zeker geen zeur!!! Fijn dat je ff naar huis kan. Misschien ook even een beetje genieten van t zonnetje op je gezicht. Lekker met Daphne en Delano een ijsje eten? Energie op doen is ook belangrijk! Sterkte met alles en dikke knuffel voor jullie allemaal,!
    groetjes, anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zeurtje! (hoe verzin je het om jezelf zo te noemen! alles behalve waar!!!!!)

    Fijn dat het weer een beetje beter met je gaat en dat Timo geen Tramal meer krijgt, wie weet wat dat doet met het manneke....nu hopen dat hij snel weer wat actiever wordt in zn lijfje.

    Geniet ervan om straks weer thuis te zijn.
    Dikke knuf, Vanes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je doet het helemaal geweldig Loes vergeet dat niet! Hoop dat je een beetje kan bijtanken en dat Timo zich goed voelt zonder Tramal. Denken aan jullie! xx

    BeantwoordenVerwijderen