zondag 12 februari 2012

Nog een mooie dag

Ook dag 9 na de SCT is een goeie dag geweest. Vandaag geen visite, geen juf, geen PM'er, dus een rustdag. Timo heeft weer lekker gegeten. Hij is momenteel helemaal van de 'ham'. Als hij een boterham met ham besteld, vraagt hij standaard om extra plakjes en die krijgt hij ook. Natuurlijk.

Zelf ben ik vanavond naar een optreden van 'mijn' gospelkoor geweest. Zij traden op in de Wilhelminakerk in Soest. Lekker dichtbij voor mij. En wát was het fijn om iedereen weer te zien. Ik heb (bijna) iedereen geknuffeld en heb met grote regelmaat kippenvel over mijn hele lijf gehad, omdat ze zo prachtig zongen. Ze hebben ook 'mijn' liedje 'Lean om me' gezongen en toen hield ik het echt niet droog. Het nummer gaat vriendschap. Dat je vrienden je tranen zien bij verdriet en dat ze voor je klaar staan, met een schouder om op uit te huilen, en steun bieden als je ze nodig hebt. Altijd. En dat voel ik bij mijn (koor-)vrienden. En daarom moest ik zo huilen. Wat voel ik me gezegend met zoveel fijne mensen om me heen. Met een lijf vol adrenaline en frisse energie ben ik weer aangekomen in het RmD. Ik kan er weer even tegen.


3 opmerkingen:

  1. Yoehoe wat fijn lieve Loes, ik weet zeker dat wij allemaal voor jou Lean on me hebben gezongen. Het liefste had ik je daarbij lekker vastgepakt maar gelukkig had je Gerrit ;-)) lieverd veel succes en sterkte voor de komende week waarin ik je ook weer hoop te zien. Kus voor jullie en een hi5 voor mijn grote stoere bikkel, ik hou van hem! Xxx Nini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het geweldig om je even live in ons midden te hebben. Even knuffelen en zingen. Je bent een kanjer, jullie allemaal. Sterkte deze week. Ik denk aan jullie xx christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen dat je er weer tegenaan kunt! Kan me voorstellen dat het nummer zoveel betekenis voor je heeft, het zegt zoveel! veel succes deze wee, hoop dat Timo het zo goed blijft doen! Denken aan jullie! xx

    BeantwoordenVerwijderen