dinsdag 22 november 2011

Haat aan moeten

Tjonge, wat is het zwaar. Vooral als Timo iets MOET, en dat is nogal vaak op een dag. Hij biedt weerstand bij de controles, bij het prikken, bij het geven van z'n medicatie. Ik ben er dan ook superalert op dat er alleen dingen gedaan worden, die ook echt MOETEN. Maar gelukkig kunnen we de dag ook best breken. Zo werd hij 's ochtends met een mooie kaart verwend, met daarin een heerlijke chocoladeletter. Ook hebben we samen een pietenmuts gemaakt van materialen, die hij van mijn collega's van de babygroep kreeg.


's Middags mochten we weer even naar buiten. Het was wel koud, maar hij kon zo mooi wat energie kwijt.


Aan het einde van de middag kwamen opa Albert en oma Ruth op bezoek. Zij hadden als verrassing Timo z'n grote vriend Thijs meegenomen. En wat doe je als je vriend er is? Natuurlijk, dan kijk je samen Tom & Jerry op tv.
Wat mij betreft zou Thijs mogen blijven, want toen er controles gedaan moesten worden, ging mijn kanjer er braaf voor liggen. Hij vond het geloof ik wel stoer om Thijs te laten zien hoe het allemaal werkt.


Oma zou oma niet zijn, als ze niet een lekkere warme maaltijd mee zou nemen. We hebben dus heerlijk gegeten. Dat ziekenhuiseten, en dan voornamelijk wat Timo krijgt, stinkt en is erg onsmakelijk. Dan is zo'n homemade maaltijd echt een genot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten