zondag 20 november 2011

Wissel

Jeroen en ik gingen deze dag weer wisselen. Het was heel erg mistig. Ik vond het erg spannend om in m'n eentje de mist te trotseren, maar ben veilig aangekomen.

Timo had in het winkeltje een pen gezien, met daaraan een bokshandschoen, die je eraf kan schieten. Vond hij helemaal te gek, toen hij dit zag, maar ik besloot hem het niet te geven. Hij moest het maar aan Sinterklaas vragen. Daar was hij het niet mee eens; "ik wil het nu, nu, nu!" Maar ik was vastbesloten. Hoe verwend wil je hem hebben?! Maar wat was hij verbaasd, toen hij deze pen in z'n schoen vond, gekregen van de Sint.


Ik had thuis, op speciaal verzoek van Timo, broodjes shoarma gemaakt. Dit smaakte hem prima, maar helaas heeft hij het niet lang daarna ook weer uitgespuugd. Warm eten trekt hij niet. Vaak eet hij niks en als hij het eet, komt het er ook weer uit.

Omdat Timo het grootste gedeelte van het Sinterklaasfestijn in het WKZ moest vieren, had ik besloten zijn kamer gezellig te maken.

1 opmerking: