zaterdag 5 november 2011

Gezellig dagje

Gisterochtend kwamen Miriam en Helma, juffen van Timo van Ukkie, op bezoek. Dat was erg fijn. Zij namen echt de tijd voor de kids, deden leuke spelletjes met ze. De kids, maar ook Helma en Miriam, genoten.



's Middags zijn we naar schoenenwinkel Oxener geweest. Karin, mijn schoolvriendin, is eigenaar van deze winkel. Zij leeft enorm met ons mee en zei: "er is zo weinig wat ik voor jullie kan doen, maar ik heb wel een winkel vol schoenen. Daarom mogen Timo en Daphne nieuwe schoenen komen uitzoeken". Na enige aarzeling, heb ik me over laten halen om het gewoon te doen, dus 's middags zijn we met z'n vieren naar de winkel gekomen. De kids hebben hele leuke schoenen uitgezocht en zelfs ik ben met een paar mooie laarsjes verwend. Snik! Dank, lieve Ox, we zijn echt heel erg dankbaar.


Maar de gezelligheid was nog niet voorbij, want daarna kwam Josephine -Timo's meisje- weer spelen. Het was heerlijk weer, dus ze konden lekker in de tuin spelen. Maar pas nadat ze zich eerst hadden verkleed. Gekke kiddies!


We hebben echt een heerlijke week. Een hele week zonder bloedprikken, chemo, ritjes naar het WKZ. Met Timo gaat het goed. Een week als deze is zo waardevol, zo bijzonder. Wij genieten van elkaar, van de rust, van 'het gewone'. En wat een lekker idee dat we nog 3 van zulke dagen hebben!

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn te lezen dat het (op het moment) zo lekker gaat. Even energie tanken. Overigens leuk al die foto's van Timo. Mooi kereltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet nog maar van die prachtige dagen. Wat heerlijk voor jullie om even rust te hebben. En wat geweldig lief dat jullie schoenen mochten uitzoeken. Wat zijn er toch een hoop lieve mensen op de wereld. En die Timo van jullie, wat heeft hij een sterk karakter. Het spat van de foto's af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om te lezen dat je/jullie een rustige week hebt/hebben.Voor velen zo normaa. Ik besef me, zeker deze week na een antal berichten, dat het zo bijzonder is. en wat een mooie achtergrond met al die foto's! Geniet de komende dagen en weer veel sterkte voor de volgende stap. Groetjes, anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hai meid

    wat een mooie foto's van je dappere ventje!
    Zo veel plezier..dat is een genot om naar te kijken.
    Zo hoort het ook.
    Fijn dat deze week zo rustig verloopt.
    Dan kunnen jullie even lekker bijtanken.
    Even lekker genieten van jullie gezinnetje.
    Lief dat jullie nieuwe schoenen mochten uitzoeken.
    Geniet nog van deze dagen,het blijft geloof ik mooi weer.

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieve Loes,

    Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n goeie week hebben!! Geniet van de komende dagen!! En wat een geweldige foto's!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen