woensdag 16 november 2011

Droge ogen

Wonderwel heeft Timo een goeie nacht gehad. Hij heeft zelfs geslapen tot 6.00 uur. Hij heeft nog steeds wel heel erg last van z'n ogen, net alsof er zand in zit. De gordijnen moeten dicht blijven en het liefst wil hij ook de lampen uit. Het was vanmorgen zo erg, dat hij zei: "ik denk dat ik oogdruppels moet hebben". Deze kon ik hem toen ook vrij goed geven. Na overleg met de arts is er besloten dat hij tot 18.00 uur elke 2 uur druppels moest hebben. 't Zieltje!


Vanmiddag kwam Natasja op bezoek. Het was erg gezellig en we zijn even heerlijk naar buiten gegaan.


Rond 17.30 uur heb ik Timo even onder de douche gezet. Daarna was hij zo moe, dat hij al wilde slapen. Hij heeft toen oogzalf gekregen i.p.v. oogdruppels. Ook geen pretje. Deze zalf werkt de hele nacht. Als Timo morgen nog last heeft van z'n ogen, zal de oogarts even komen kijken.

Er zijn trouwens veel mensen, die vragen of zij eventueel donor zouden kunnen zijn. Daar moet ik helaas kort over zijn: nee. De enige die donor zou kunnen zijn, was Daphne. Nu zij geen donor kan zijn, is er een oproep uitgedaan in de internationale donorbank. Kan dus zijn dat er een navelstreng in de vriezer in China ligt, die matcht met Timo. Want navelstrengbloed is het meest geschikt, die cellen zijn heel puur. De kans dat er een donor is, is heel groot, maar het duurt wel even voor die gevonden is. We vinden het in ieder geval erg lief en hartverwarmend dat er zoveel mensen zijn die Timo willen helpen.

2 opmerkingen:

  1. Hopen dat zijn oogjes snel weer bij trekken! Het lijkt me ontzettend vervelend als je er zo weinig mee kan vedragen! Heb vanavond nog naar : Sta op tegen kanker gekeken. Zag Timo nog voorbij komen.. kippenvel bij het zien! Een dikke knuffel voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai meid,

    ook ik zag de foto van Timo voorbij komen.
    Even toch schrik.
    jullie zijn echt toppers hoor!
    Ik zal even een leuke kaart voor hem halen.
    Dus komt jullie kant op!!

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen