maandag 16 januari 2012

Verwendag

Met Timo gaat het goed. Hij is helemaal koortsvrij en is weer heerlijk opstandig en een uitdaging voor de verpleegsters. Maar dat schijnen ze ook leuk te vinden aan hem.
De waardes zijn aan het stijgen, dus dat is fijn:
Hb 5.9
Trombo's 28
Leuko's 0.3
Neutro's 0.18
CRP 34 (ontstekingswaarde is gehalveerd met dit weekend, dus dat is goed)

Vanmorgen kwam Josephine weer spelen. Dit keer wél in Mega Mindypak. Ze hebben heerlijk gespeeld samen.



Ik heb twee leuke quotes van vandaag. Iets minder voor mij, des te leuker voor papa. Toen ik gisteren in het WKZ kwam, lag Timo al te slapen en vanmorgen werd ik wakker, doordat ik hoorde: "wie is er bij me? Wie is er bij me?" Dus ik zeg: "mama". Zegt hij: "ik mis papa".
En vanmiddag lag hij lekker tv te kijken en uit het niets zei hij: "ik vind papa veel bijzonderder". Dus ik zeg: "dan wie?" Zegt hij: "dan jou". Dusss. Maar ik voel hier geen jaloezie bij, hoor. Deze twee mannen hebben al vanaf dat Timo geboren is een hele hechte band. Ik vind dat juist mooi om te zien.

Zelf ben ik gisteren enorm verwend, dat wil ik toch graag even delen. Mijn vriendin Jeannine vertelde me dat ik zondag om 12.30 uur, met ingepakte 'wisseltas' klaar moest staan. Daphne zou opgehaald worden door mijn schoonouders, want zij had namelijk een verrassing voor me in petto. Zij kwam mij ophalen, samen met Jantine. Jeetje, wat spannend. We reden de snelweg op. Voorbij Arnhem. Richting Doetinchem. Bij het Landal in Braamt stopten we. Jantine werkt voor Landal, maar nog viel het kwartje niet. Dus hoe bijzonder was het om te horen dat ik volledig in de watten gelegd zou gaan worden. Ik kreeg een uitgebreide gezichtsbehandeling, een full body scrub, een nek-/rugmassage en mocht naar de pedicure. Even volkomen ontspannen na een slopende week. En dat heb ik gedaan hoor. Uiteraard sloten we deze heerlijke dag af met een hapje bij de Mac en helemaal rozig kon ik er weer tegenaan hier in het WKZ. Lieve dinnen, bedankt.

4 opmerkingen:

  1. hai meid

    wat een mooie foto's van de 2 superhelden zeg.
    Heerlijk dat ze zo samen kunnen spelen.
    Super dat de koorts weg is,want dat was toch idd wel spannend allemaal..

    Wat lief dat je zo verwend bent door je dinnetjes!!Zo fijn als je dingen samen kunt delen.
    Ook voor nu wens ik jullie weer veel sterkte .

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Loes,

    Wat een fijn stukje om te lezen! Timo in zijn hum en met Mega Mindy aan zijn zij kan het niet meer stuk zo te zien! Fijn dat je lekker hebt kunnen genieten, dik verdiend!! Denk aan jullie! Dikke kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk plaatje die 2 kids zo heerlijk aan het spelen, leuk dat Timo zijn superheld ei weer kwijt kan aan een leeftijdsgenootje!! en wat ben jij goed verwend, Top gedaan Jantine & Nini! En bijzonder mooi om te lezen hoe bijzonder de band is tussen Timo en Jeroen! En bijzonder dat jij er bij staat en simpelweg van geniet!! dikke kus!! Chan & fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo verwend bent. Dat kun je wel gebruiken na zo'n hectische tijd. Geniet maar lekker van je bijzondere mannetje! Superleuke foto's.
    Groetjes,
    Iris.

    BeantwoordenVerwijderen