dinsdag 17 januari 2012

Opstandig

Het gaat weer goed met Timo, dus het opstandige ventje in hem komt weer naar boven. Dat is uiteraard beter, dan wanneer hij als een ziek musje in z'n bed ligt, maar op deze manier is het wel echt een uitdaging. Zo had ik vanmorgen, al voordat de dokter kwam, met Timo afspraken gemaakt over wat ik van hem verwachtte. En dat hij via Hyves op Happy harvest mocht, als dat goed ging. Maar helaas, toen de arts kwam schreeuwde hij, sloeg hij, schopte hij. Na vijf minuten droop de arts af. Toen ik tegen hem zei, dat ik het echt niet leuk vond, zei Timo: "ik vond het wel leuk". Hmm. Toen heb ik hem voor een dag een 'computerverbod' opgelegd. En dat vond hij niet leuk. Tja, ik ga ervan uit dat hij over een maandje of twee gewoon mee naar huis gaat en dan heb ik geen zin om een klein verwend draakje mee te krijgen (voor zover hij dat niet al is).

Vandaag trof ik Dick en Jeannine in het WKZ, want zij moesten weer met Benjamin op controle komen. Gelukkig was alles goed met het menneke. Ik heb nog even lekker met hem geknuffeld en een flesje gegeven. Terwijl ik met hen in onze 'stamkroeg' (lees: WKZ-kantine) zat, belde Jeroen me. Die was ook even in het WKZ en speelde buiten met Timo. Onderweg was hij onze arts Martine tegen gekomen. Zij vertelde hem dat ze aan het kijken waren of Timo morgen naar huis kan. Whaaaaaaaaa!! Maar goed, niet te vroeg juichen. Morgen gaan ze de waardes bepalen, ook van de schimmelinfectie. En als hij kan stoppen met de medicijnen tegen de schimmel, dan kunnen we naar huis. De medicijnen zijn namelijk niet in tabletvorm te geven, alleen via z'n PICC-lijn. Ik hoop het echt, want dan kunnen we nog even een paar dagen met z'n vijven samen zijn.

4 opmerkingen:

  1. Dat zou fijn zijn! Ik hoop en duim met jullie mee!!!
    Knuffel, Raquel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go Timo!! Go Loes!! Hopelijk straks(vandaag) je complete gezinnetje bij elkaar! Alle duimen draaien. Knuf, Gerbrig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou dat fijn zijn nog eventjes thuis voordat die lange ziekenhuisruk begint. Ga enorm duimen draaien hier dat deze wens in vervulling mag gaan vandaag.
    Liefs, Vanes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zou dat super fijn zijn. Eventjes thuis met elkaar, dan nog de opkikkerdag en dan manadag van start met weer een zwaar en spannend traject. Morgen zijn wij weer in het ziekenhuis, maar eigenlijk hoop ik dat jullie lekker naar huis mogen. Veel belangrijker. Dikke knuffel

    Jasmin en Fenne

    BeantwoordenVerwijderen