zondag 28 augustus 2011

Komkommertijd

Zoals ik in een eerdere blog al liet weten, ben ik een beetje hypochonder. Donderdag heb ik bloed laten prikken, omdat ik pijn heb aan mijn handen/voet (reuma?!) en vrijdagochtend heb ik een mammogram laten maken (borstkanker?!) Aankomende week volgen de uitslagen, maar het zit vast goed.
Na de mammogram ben ik even naar de stad gegaan om een heleboel cadeautjes te kopen; voor Thijs, voor Kim, voor David, voor Noah. Allemaal zijn ze jarig (geweest). Heerlijk om er even alleen op uit te gaan met mijn verstand op nul.

Vrijdagavond ben ik naar het afscheidsfeestje van mijn collega Mariska geweest. Iedereen had iets te eten meegebracht en aansluitend hebben we een workshop 'sieraden maken' van haar gekregen. Was ook fijn om weer even onder de mensen te zijn.


Gezien de bovenstaande info, begrijp je denk ik wel dat het 'komkommertijd' is in Huize Mensink. Timo doet het gewoon erg goed. Speelt met z'n speelgoed, speelt spelletjes op de Wii, kijkt wat tv, verder niks.

Zaterdag moesten we weer naar het WKZ voor het allerlaatste stukje van Protocol 1A+B; de Cyclo. Op deze dag mocht Thijs ook z'n 5e verjaardag vieren, dus we brachten Délano en Daphne een half uurtje eerder, zodat er nog net tijd was voor een kopje koffie, een gebakje en met z'n allen cadeautjes uitpakken. Thijs en Kim hadden veel Playmobil gekregen, dus al gauw zaten we met z'n allen rond de tafel om alles in elkaar te zetten. Was leuk. En zo heeft Timo toch iets van het feestje kunnen meegenieten.


Eenmaal in het WKZ moest Timo eerst een vingerprikje, want als hij niet zou kwalificeren, dan konden we gelijk naar huis (zonder aanprikken PAC). Om te kwalificeren moesten z'n trombo's minimaal 50 zijn. Na drie kwartier kwam de uitslag, trombo's 51. Nét gekwalificeerd. Wat fijn; geen uitloop, gewoon direct 'starten lopen'. Het is eigenlijk gewoon weer goed verlopen. Vannacht had hij wel een paar keer moeten plassen en poepen, ook een keer door z'n luier heen geplast en werd hij wakker met pijn in z'n been. We zijn er niet achter gekomen wat dat nu was, kunnen het alleen maar in de gaten houden. Jeroen heeft dus erg slecht geslapen vannacht. Ik sliep in het 'oostblokbed', dus ik heb zelf echt keihard geslapen. We mochten vanmorgen al om 10.00 uur naar huis en daarmee hebben wij, 'met twee vingers in de neus', protocol 1A en 1B afgesloten. Nou, wij niet, maar Timo zeker wel. Nauwelijks bijwerkingen, nauwelijks koorts. Trots op Timo!


En nu hebben we 'VAKANTIE'. We willen een dagje naar de Efteling. We gaan ook een dagje naar de Julianatoren. Van de week werd ik namelijk gebeld door de Marketingmanager van de Julianatoren. Zij had onze blog gelezen en zag dat Timo zo graag naar 'Jul' gaat. Daarom hadden ze besloten dat ze graag iets leuks voor hem wilden organiseren. We mogen dus komen, Thijs en Kim mogen ook mee, en krijgen een Meet & Greet met Jul de Muis en Clown Julius. Ook zorgen ze voor vers gebakken poffertjes en een verrassing voor Timo. Hoe leuk is dat! Ik werd er zo door geraakt, dat ik moest huilen. Daar werd die mevrouw weer door geraakt, dus zaten we samen een traantje weg te pinken. Ik vond en vind het echt zo bijzonder. Te lief!

7 opmerkingen:

  1. En let nu maar op, want vanaf heden zijn jullie voor het geluk geboren! Laat alle pech maar achter je en geloof vanaf nu in GELUK dat speciaal voor jullie klaar ligt. Deze mail met zoveel mooie meevallers en wonderen zal heus niet op zichzelf staan.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er mensen zijn die zich het lot van anderen aantrekken en er iets mee doen! Ga genieten van die heerlijke dag en alle andere leuke dagen in de vakantie.
    Kanjer die Timo...en sterke mams en paps....
    Jullie komen er wel!
    Dikke smakkerd,
    Vanes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan Timo, wat een kanjer is het toch. En wat mooi dat jullie een VIP dagje bij Jule hebben gekregen..God werkt door mensen heen!! Geniet van het ontvangen he? En die ketting heb je leuk in elkaar gepriegeld!! liefs Chan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Louise
    Wat gaat het goed!!
    En wie goed doet, die goed ontmoet!
    Ben zo trots op jullie!

    Dikke knuffel en zoen
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Go Juliana toren wat top joh

    Geniet van je vrije week

    Kus Marietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He lieve Loes,

    Heerlijk even "vakantie"! Hoop dat jullie een fijne week hebben met elkaar en natuurlijk bij de Julianatoren! Wat een mooi mens! Denk aan jullie!

    Dikke kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt heel lief zeg!!
    X Leon

    BeantwoordenVerwijderen