woensdag 24 augustus 2011

Fijne dagen

Dinsdag en woensdag ben ik met Timo naar het WKZ gereden voor een shotje ARA-C. Dan rijden we een klein uurtje naar het WKZ, zijn een half uurtje binnen, en rijden weer terug. Kan niet anders, jammer dan. Onderweg luisteren we naar het luisterboek van 'Wiplala'. Erg leuk. We hoeven steeds pas rond 13.00 uur in het ziekenhuis te zijn, dus 's ochtends rommelen we een beetje. Ik hou d'r van.
Timo is erg relaxt. Speelt op z'n tijd, kijkt wat tv en vindt het momenteel leuk om filmpjes via YouTube te kijken. Daphne gaat naar de opvang en Délano is naar school. Fijn, ritme en regelmaat.
Dinsdagavond ben ik naar koor geweest. Met knikkende knieën in de auto, mezelf moed insprekend: "weet je wat pas spannend is, een gesprek met de arts, doe eens normaal!" Hahaha! En wat werd ik met een hoop liefde en betrokkenheid ontvangen, het deed me echt heel erg goed.

Gisteravond met mijn vriendinnetje Leon uit eten geweest bij de Babbel. Het was zo fijn om er even uit te zijn voor een goed gesprek, maar ook veel gelachen. Ik heb genoten.

Tot slot wil ik via deze blog mijn collega's en de kindjes van Kiko/Nanadu bedanken voor die ontzettend gave speelgoedmand vol met cadeautjes. Het leek wel Sinterklaasavond.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Louise

    Ik ken je via Chandrike en volg je blog al een tijdje. Ik wil jullie via deze weg heel veel sterkte wensen, jullie zijn vaak in onze gedachten.

    Groeten Christa, André, Jelle en Lieke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook gezellig!! En nou sta ik zomaar in je Blog!!
    Je vergeet alleen wel te melden dat het eten heeerlijk was ;-)
    x Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai meid

    fijn dat het zo goed gaat!
    heerlijk he even het ritme erin.
    Dan kun je zelf ook even bij tanken.
    Wat geweldig lief dat ze zo verwend zijn met een mand met cadeautjes!!

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon ff een x, gelukkig laatst ook echt één kunnen geven! Keep the faith en als je er af en toe ff uit kan, lekker doen. Super dat je zo goed voor jezelf zorgt!!

    Chan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekkere kanjers zijn jullie hoor!!! dikke knuffel enne.. wat schattig die staartjes bij Daphne!! Coole kids heb je toch! xxx wil.

    BeantwoordenVerwijderen