zaterdag 20 augustus 2011

Zandvoort

De afgelopen dagen zijn we heerlijk naar Zandvoort geweest. Mijn ouders hebben een appartement aan de boulevard, waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. We zijn woensdag eerst met z'n allen in het WKZ een shotje ARA-C gaan halen. Daphne wilde ook wel een keer in de grote blauwe stoel.


Daarna zijn we doorgereden. Zandvoort is een beetje thuiskomen voor ons. De kids kennen het daar, dus het was heel relaxt. We hadden de fietsen van de kleintjes mee, dus 's middags zijn we lekker over de boulevard gaan wandelen en fietsen.



Donderdag is Jeroen met Timo naar het WKZ gegaan, ook weer voor een shotje ARA-C. Ook werd er bloed geprikt om z'n waardes te bekijken. Die waren boven verwachting goed:
Hb 7.2 (hoog vanwege transfusie op dinsdag)
Trombo's 197 (WOW!)
Leuko's 2.1
Neutro's 0.4
CRP <2
Uiteraard hopen we dat maandag a.s. z'n waardes ook nog goed zijn, zodat hij weer kwalificeert voor de volgende en laatste ARA-C week.

Ik ben samen met Délano en Daphne gaan zwemmen. Timo mag niet zwemmen, dus door dat op dat moment met de andere kids te gaan doen, was het voor hem geen gemis. 's Middags zijn Daphne en ik gaan slapen, de jongens waren al even min in actie.


Vrijdag zijn we naar het Archeon geweest. Het was goed weer, helemaal niet druk, dus het was een relaxte middag. Timo heeft onderweg even lekker geslapen, dus hij kon het goed volhouden.



Het spelen in de speeltuin lijkt heel vanzelfsprekend, maar het doet Jeroen en mij erg veel verdriet om onze Timo te zien spelen. Door de chemo heeft hij last van verminderde spierkracht, waardoor hij enorm geremd wordt in z'n spel. Klimmen gaat moeizaam en het lopen over zo'n balk gaat echt voetje voor voetje. Ondanks dat hij ziet, dat andere kinderen het veel sneller kunnen, doet hij het toch en in z'n eigen tempo. Trots!



Vandaag hebben we besloten om naar huis te gaan. We hebben het appartement lekker opgeruimd en schoongemaakt en zijn bij mijn ouders gaan barbecueën. Timo heeft heerlijk gespeeld met Délano, Thijs, Kim en Daphne. Het was fijn om te zien dat hij zich zo goed vermaakt heeft.

7 opmerkingen:

  1. Wat lief, de kleine prins met zijn grote zwaard. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad met elkaar. Hadden jullie allemaal hard nodig.
    Liefs
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch om op deze dagen terug te kunnen kijken. Geniet van de dag meis....niet te ver vooruit kijken (doe ik ook nog steeds niet..) Jullie zijn een mooi stel samen met zn 5jes. Dikke kus, Vanes.
    Hoor het graag als je een keer tijd en zin hebt in een bakkie of een andere soort van afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie er ondanks alles even een paar dagen tussenuit konden gaan! Sterkte!
    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn Louise, dat jullie als gezin samen konden zijn, gezin konden zijn. Hoop echt dat jullie een beetje energie hebben kunnen opdoen voor komende periode.
    Liefs Raquel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hai meid

    Mooie vakantie foto's hoor!!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    En heerlijk dat Timo gewoon zijn ding doet,ook al gaat het moeizamer en minder snel dan een ander.
    Hij geniet overal iig van!
    Ik verbaas me steeds over hoe groot Delano al is zeg.Wat een puber al haha.
    Nou meid nu even bij komen en ik hoop op goede waardes morgen.

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best lekker even , zo een paar dagen uitwaaien aan de zee. Even genieten van de laatste dagen van de grote vakantie voordat alle hectiek van school weer begint.En inderdaad energie opdoen voor weer een kuur. We duimen voor jullie en hopen dat de komende uitslagen ook weer goed zullen zijn, liefs van Daphne en Andrea Peters

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn, zo'n paar dagen Zandvoort!! Ik (wij) kennen het daar ook, mijn opa en oma hebben vrijwel hun hele leven in Zandvoort gewoond. Als ik die foto's zie, krijg ik weer helemaal vakantiegevoel!! Het is jullie echt gegund, pak de momenten wanneer het kan, dat is zo goed voor iedereen!!! Ook goed te lezen dat het met Timo goed gaat, hopelijk zijn de waardes morgen ook weer goed. Wij duimen voor jullie.
    Dirk, Mirjam, Thijs en Luuk (Berends)

    BeantwoordenVerwijderen