dinsdag 9 augustus 2011

Knuffelen en keihard slapen

We hebben een relaxte dag gehad. Een beetje aangerommeld, Timo op de Wii. Vanmiddag wilde ik even slapen, dus ik zei tegen Timo: "kom, we gaan naar boven, dan mag jij in papa's bed. Gaan we lekker knuffelen en kletsen." Hij wilde uiteraard vooral lekker tv kijken, maar eerst even knuffelen en kletsen lukte nog wel. Echt kostbaar. Hij was uiteindelijk na een uur tv kijken wel klaar boven, maar ik lag natuurlijk al keihard te slapen. Hij ging naar beneden en ik heb daarna nog 2 uur geslapen. Doodmoe, ben ik. Heb al besloten binnenkort toch maar een keer naar de huisarts te gaan. Sowieso omdat ik een beetje hypochonder ben. Misschien ben ik ook wel ernstig ziek?! Klinkt gek, maar ik heb een artikel gelezen over een kindje dat leukemie kreeg en zijn moeder een maand later borstkanker. Dat past ook wel weer bij ons. Familie Mensink, het kan allemaal echt nóg ingewikkelder, hoor. Ah ja, dat zijn mijn gedachtekronkels.

Verder hebben we vandaag ook nog heeeel erg leuk nieuws gekregen. Vanaf 26 augustus kunnen we een week op vakantie. Er is een stichting, Gaandeweg, die organiseert en bekostigt korte vakanties voor gezinnen met een kind dat kanker heeft of daaraan is overleden. We gaan naar Landal Stroombroek in Braamt. Daar staat een gerenoveerde bungalow geheel tot onze beschikking. Uiteraard houden we een slag om de arm, want we weten natuurlijk nooit of Timo over 2,5 week op vakantie kan. Wat wel echt jammer is, is dat het een 4 persoonsbungalow is. Délano kan dan dus echt niet mee. Hij moet dan sowieso weer naar school, maar we hadden hem er graag bij gehad in het weekend. Maar even kijken hoe we dit gaan oplossen. Het uitzicht van een relaxte uitrustvakantie klinkt in ieder geval wel heel erg goed, vooral omdat we daarna zullen starten met Protocol M.

3 opmerkingen:

  1. Mooi die kostbare momenten, en keihard slapen...een uitputtingsslag is het gewoon!! Bovenstaande aanbod lijkt me de moeite waard en ik hoop dat het weekje weg gaat lukken!! xxx Chan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het plaatsen, accepteren en verwerken van iets heftigs gaat gepaard met veel emoties en daardoor hevige vermoeidheid,don't worry. Ik hoop dat jullie op vakantie kunnen en wat zou het fijn zijn als Delano gewoon op een luchtbed er bij kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou de school geen uitzondering voor Délano kunnen maken, dit is juist zo belangrijk voor jullie...en wat is een weekje op een heel schooljaar?
    groetjes, Christel

    BeantwoordenVerwijderen