maandag 14 mei 2012

Tamme Timo

Timo is echt zichzelf niet. Hij is heel tam. Hij krijgt verschillende medicijnen, die slaapverwekkend zijn, daarnaast heeft hij echt last van de jeuk. Ik voel me daar zo machteloos bij. Hij wil veel slapen en tv kijken. Gelukkig heeft hij al een paar dagen geen koorts meer en ook eten gaat best goed. Hij heeft ook al een paar dagen niet overgegeven.

Vanmorgen mochten we een wens schrijven op een kaartje, want woensdagochtend worden er allemaal wensballonnen opgelaten voor KiKa. Ik vroeg Timo wat zijn wens was en dit is wat hij zei: "ik wil later een vet coole astronaut zijn". Dus ik vroeg hem wat een astronaut doet. Toen zei hij: "die gaat naar de ruimte". Dus ik vroeg wat hij daar wilde doen. Toen zei hij: "dan kan ik de sterren goed zien en dan kan ik naar de hemel". Slik. Dat heb ik alleen echt niet op zijn wenskaartje kunnen schrijven.

1 opmerking:

  1. hai meid,

    jeetje...slik en kippenvel...
    Een hele dikke knuffel van ons

    liefs Inge,Mahinder,Orlando en Soraya

    BeantwoordenVerwijderen