zondag 13 mei 2012

Moederdag

Vanmorgen werd ik wakker door gekletst van Daphne, maar ik had nog geen zin om op te staan. Op een gegeven moment hoorde ik dat Délano haar uit bed haalde. Later kwamen ze samen naar boven met een kopje koffie en een bord met daarop een boterham met chocopasta en appelpartjes. Ook hadden ze samen beneden een tekening gemaakt 'voor de liefste mama'. Wat een liefde! Van Daphne kreeg ik ook een mooie ketting, gemaakt bij Ukkie, die ik de hele dag met trots gedragen heb. Erg goed gelukt, lieve juffen, bedankt! Ook heb ik via Facebook veel lieve Moederdag-berichten gekregen. Lieve en hartverwarmende berichten. Ben er stil van. In het ziekenhuis had Timo ook een cadeautje voor me, die hij met een PM'er gemaakt had. Ik wist niet dat hij dat gedaan had. Zo lief!

Met Timo gaat het redelijk. Hij heeft heel erg veel en vaak jeukaanvallen en regelmatig heftige pijnscheuten. Zo zielig! Hij zit met medicatie op de maximale dosering. Er is gewoon niet meer tegen te doen. Af en toe een koud washandje op de plekken, verkoelt nog iets. Morgen vragen of er een Dermatoloog kan komen kijken. Wie weet heeft die iets tegen de jeuk.

1 opmerking:

  1. Hoop dat je toch een beetje genoten hebt van je moederdag, hopelijk is Timo snel pijnvrij en is hij met papadag wel lekker thuis ( liever eerder maar dat zeg ik niet hard op, sssst)

    BeantwoordenVerwijderen