donderdag 15 december 2011

Naar huis?

Aan de hand van de waardes, zou bepaald worden of Timo vandaag nog naar huis mocht. We dachten dat we om 14.30 uur de waardes zouden krijgen. Omdat ik 's avonds een etentje had, zou Jeroen komen voor een wissel. Als dat nog nodig mocht zijn.

Ik had 's middags hoofdpijn en omdat Timo zo lekker tv lag te kijken, ben ik gaan slapen. Ik had mijn telefoon op stil gezet en ben als een blok in slaap gevallen. Daardoor miste ik de telefoontjes van Jeroen, hij is toen toch maar gaan rijden. Uiteindelijk bleek dat de uitslag pas tussen 16.00 en 17.00 uur kwam. En toen hij, na veel file, het WKZ in zicht kreeg, kwam de arts met de uitslag; Timo mocht naar huis. Ik ben, toen Jeroen er was, vrijwel gelijk weg gereden. Nou ja, ben toen zelf vol de file in gereden. Uiteindelijk was ik om 19.00 uur thuis. Mijn vader kwam met Daphne en die heb ik toen naar bed gebracht. Ik ben toen uit eten gegaan, terwijl mijn vader op Daphne paste. Het duurde even voor de mannen uit het WKZ weg konden rijden. Timo moest nog een bepaald medicijn hebben. Hadden we geweten dat hij het pas rond 20.15 uur zou krijgen, hadden we er waarschijnlijk voor gekozen om nog een nachtje te blijven. Maar goed, die keuze kregen we niet. Het was in ieder geval wel heerlijk om weer allemaal thuis te zijn.

Beneden in de hal van het WKZ was een mooie kersttafel. Timo vond het prachtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten