vrijdag 2 december 2011

Bruiloft

Vandaag trouwde mijn broer met zijn Gemma. Mijn zusje en ik waren getuigen. Hoewel het een hele feestelijke aangelegenheid was, voelde ik me helemaal niet feestelijk. Ik voelde me heel erg eenzaam, want mijn mannen waren er niet bij. Ze waren zelfs nog in het WKZ. Ik vond het wel prachtig om te zien, dat mijn broer zo gelukkig is. Dat heeft mij door de dag heen getrokken, zij het op m'n tandvlees!


Na de lunch kwamen Jeroen en Timo Daphne ophalen. Mijn broer en Gemma hadden voor Timo ook nog een cadeautje geregeld. Zij vonden het zo fijn om hem even te zien. Ook zij misten hem op deze bijzondere dag.

1 opmerking:

  1. Hai meid

    Wat een mooi koppel.
    En wat ziet je dochter er prachtig uit!!Echt een plaatje.
    Delano is alweer een hele heer hoor.
    Fijn dat jullie mannen er toch nog even bij waren.
    Die foto moet je echt koesteren ,ondanks de vermoeide gezichten.

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen