maandag 5 september 2011

Start protocol M

Even een korte blog, want het is niet handig typen via m'n iPhone. Timo is gekwalificeerd om te starten:
Hb 4.1 (moet >5 zijn, dus nu eerst een bloedtransfusie)
Trombo's 166 (moest >50 zijn)
Leuko's 1.6
Neutro's 0.31 (bij <0.5 in aplasie)
Bij gebrek aan een 'gewone' kamer, liggen we in een kamer met een sluis. Ik schrok er eerst van (hier liggen normaal gesproken de héle zieke kids) maar eenmaal binnen was ik blij. Wat een luxe. Kan hier wel een weekje zitten.
Trouwens, zo goed als het aanprikken tot voor kort ging, zo'n drama is het nu. Timo krijst en schreeuwt, hij wil naar huis. Kortom, hij is er klaar mee en geef hem eens ongelijk. Stomme k*tziekte!
Vannacht wordt minder. Ik verwacht veel plasjes en natte luiers. Morgen OK en start MTX. Zo geen zin in. Gelukkig komt hub ons morgen bijstaan.

5 opmerkingen:

  1. Fijn in elk geval dat hij gekwalificeerd is. Maar wat naar toch weer dat hij zich zo ellendig voelt met aanprikken. Veel sterkte deze week.
    Liefs Raquel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat hij gekwalificeerd is maar wat een heftige periode komt er weer aan.
    Ik wens jullie heel veel sterkte, steun, en hele luxe kamers toe zolang al jullie daar moeten blijven.

    tot snel.
    xx
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve allemaal,

    We hebben meegoten via de foto's en het verhaal over de fijne vakantieweek. Nu weer een keiharde andere wereld...veel sterkte we denken aan jullie!

    liefs Chan & Fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He lieve Loes,

    Wat fijn dat jullie een leuke week hebben gehad en wat een gave foto's! Je ziet dat jullie hebben genoten! Nu weer keihard er tegenaan! Heel veel succes en ik denk aan jullie!
    Dikke kussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo

    via school hoorde ik dat jullie een blog bijhouden.
    ik dacht, toch eens opzoeken in plaats van het vragen via via hoe het gaat.
    Wat een verhaal!geen woorden voor!
    en nu ik jou foto zie, Louise, volgens mij hebben wij in een ver verleden nog bij elkaar op school gezeten.

    Heel veel sterkte toegewenst
    Antoinette den Hollander-Knol
    (moeder van de De Kring)

    BeantwoordenVerwijderen